20 Mayıs 2013 Pazartesi

Göbek, Kalça İncelten Egzersizler!

Bundan 2 gün önce internette dolaşırken buldum bu linkleri. 3 gündür de uygulamaya başladım. Paylaşan arkadaşın yorumunu da aşağıya ekleyeceğim. Ben henüz bir fark göremedim ama 3 günde vazgeçecek değilim.

Paylaşan arkadaşın yorumu :
2 - 3 yildir kilo vermeye calisiyordum kilo alinca kaybettigim vucudumun seklini geri kazanmak icin evet kilo verdim 38 bedenden 36 ya dustum. Hala bir sorunum vardi... gobek ve bel kismim dumduz degil de portlek portlek duruyordu yaglar belli oluyordu sanirim pilates yapiyorum ve de mekikle beraber gobek cevremdeki yaglar sikilasip kas kati gobek kaslarimin ustunde lop lop duruyo hala masallah
Neyseki youtubeta tesadufen buldugum videolar gercekten ise yariyor 6 gun once buldum 4 gundur yapiyorum ve o loplukler azalmaya basladi gobegimin sisi de indi biraz ama daha cok vaar

Videolari yaparken aci hissetmiyorsunuz cunku normal dans edermis gibi egzersizler muzikle beraber bu yuzden cok eglenceli ve de hareketler cok kolay videodaki hareketleri yaptiran kadin bir videosunun 3 kez arka arkaya yapilmasini tavsiye ediyor ben bunun yerine 3 farkli videoyu birerkez yapip yarim saatte ter icinde kaliyorum, genelde terledigimde birakan bir insanim ama bu cok basit ve kararliyim yaza kadar en az haftada 3 - 4 kez (pilateste yapiyorum haftada 1 salon 1 kez de evde) hic birakmadan devam edicem.

LINKLER :

1)   10 min Booty Shaking Waist Workout- Lose inches off your waist by shaking your hips! - YouTube

bu iclerinde en zorlayici olan ilk yapmak daha rahat

2)   Get your SEXY BACK with this Fat Burning, Calorie Blasting, Body-Sculpting Workout by Tiffany Rothe - YouTube

3)   The Bikini Abs Workout- - YouTube

4)   http://www.youtube.com/watch?v=0Yn-q...eature=related

popo diklestirme ve kalca sekillendirme ve sikilastirma (dusuk bel izlerinden de) kurtulmak icin kullanmak isteyen olursa buyrunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder