27 Mayıs 2013 Pazartesi

Diyet Günlüğüm 8

Bu yeni haftaya pek de nadiren yaşadığım Pazartesi Sendromu ile başladım ki gerçekten alışık olmadığım bir durum bu. Demek ki benim tatile ihtiyacım var. :))

Pazartesi Sendromu özellikle de mideme vurdu sanırım :)) Ne yapalım artık olan oldu.  :)) Arada kaçamak yapmak iyidir diyerek yola devam edeceğim. :))

Güne yine yürüyüşle başladım.(40 dk)

Gün içinde farklı zamanlarda önce 1,2 ve tekrar 1. videoları uyguladım.
Sonra 1,2,3,4. videoları da.

Akşam önce 30 mekik, sonra 50 mekik, bisiklet çevirme 100, bacak açma-kapama 100 kere tekrar ettim.

Kabataslak bir hesap yaptığımda evet akşam yemeğinde kahvaltı, gün içinde diyet bisküi falan derken epey kalori aldım ama yaktığım kalorileri de düşünürsek yine de pek zararda değilim.

Aslında kilo verme işi bittikten sonra korumak ve tekrar almamak için yapmak istediğim tam da bu. Her günümü kalori hesabı yaparak geçiremeyeceğime göre, işin sırrı dikkatli beslenmenin yanısıra çok hareket diye düşünüyorum.

27 MAYIS 2013 PAZARTESİ    
SABAH – 1 YUMURTA
158 kcal
ARA – DİYET BİSKÜİ
178 kcal
ÖĞLEN – YOĞURT/250 GR
155 kcal
ARA – DİYET BİSKÜİ
178 kcal
AKŞAM - KAHVALTI
850 kcal
ARA - ÇİLEK/150 GR.
50 kcal
TOPLAM
1569 kcal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder