21 Mayıs 2013 Salı

Diyet Günlüğüm 1

72 kg ile Kasım/2012'de sabah yürüyüşleri (50-60 dk kadar) ve diyete başladım. Aslında ilk 3 ay iyi gitti, 6 kg. verdim ama sonra durdu. Ehh bu da normal, hepimiz biliriz önce son aldığın yani yerleşmemiş kilolar gider sonra bir duraklama dönemine girersin.

Sonraları ilk günlerdeki kadar istikrarlı değildim ve düne kadar da bu böyle devam etti. Sabah yürüyüşlerine elimden geldiği kadar devam etmeye çalışıyorum. Haftada en az 3 sabah yürümeye çalışıyorum ki bazı haftalar bu sayı daha fazla oluyor. Ayrıca son 2 - 3 aydır bisiklete biniyorum. Bu arada bisiklete binmeyi yeni öğrendiğimi de belirtmek isterim. Belki de ilk heves olduğundandır, çok eğlenceli herkese tavsiye ederim.

Ama işin diyet kısmı felaket. Özellikle son hafta ipler tamamen koptu. Ben yediklerimi yazmaya utanıyorum diyeyim siz gerisini anlayın :) Bu duruma bir nokta koymak gerekiyordu ve ben de koydum. Yemek konusundaki son kurtlarımı da hafta sonu döktükten sonra :), 20 Mayıs 2013 Pazartesi günü itibarıyla diyete başladım.

Bugünden itibaren 63 kg.'a düşene kadar diyete devam etmek niyetindeyim ki umarım başarırım. Bana lütfen şans dileyin. Pazartesi sabahı tartıldığımda 69 kg. idim. Bu arada 4 - 5 kg. vermekte de ne varmış dediğinizi duyar gibiyim. Yaş 45 olunca, üstüne bir de menopoz sebebiyle hormonlar devreye girince 4 - 5 kg. için çok çaba harcamak gerekebiliyor.:)

Bugünden itibaren hem yaptığım aktiviteleri ve hem de diyet günlüğümü sizinle paylaşmak istiyorum. Fakat paylaşımım bir gün rötarla olacak tabi. Gün bitmeden yazamayacağım için bugün yaptığım sporları ve yediklerimi yarın yazabileceğim. Hatta belki bana katılanlarda olur kimbilir. Birbirimizi motive ederiz, şahane olur. Sevgiler....

20 Mayıs Pazartesi
Sabah yürüyüşü 50 dk.
Gün içinde daha önce buradan paylaşmış olduğum videoların ilk 10 dk. kısmı 1 kez uygulayabildim.
Akşam üzeri 40 dk. bisiklet

SABAH - 1 YUMURTA
158
ÖĞLEN - YOĞURT(100 GR.)
60
ARA - SALATALIK (2 AD)
50
AKŞAM - PATATES SALATASI
400
AKŞAM - EKMEK(2 DİLİM)
120
ARA - KAYISI (1 AD)
17
ARA - ÇİLEK(200 GR)
75
TOPLAM
880


NOT : Ben çalışıyorum ve oturarak çalıştığım bir işim olduğu için iş dışında mümkün olduğu kadar çok hareket etmeye çabalıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder