25 Mayıs 2013 Cumartesi

Diyet Günlüğüm 5

Bu sabah yine yürüyüş ile başladım. 40 dk. yürüdüm.

Gün içinde 1, 2, 3 ve 4. Videoları birer kere uyguladım. Ancak bundan sonra 2. videoda daha dikkatli olmam gerektiğini fark ettim. Belimi zorlayan o hareketler çünkü.

Aslında bugüne kadar spora başlanan ilk günlerde yaşanan kas ağrıları vardı ve artık geçtiği için kendimi daha iyi analiz edebiliyorum. Benim için hangi hareket doğru, hangisi değil belirleme imkanım oluyor.

Herkesin de bu analizi yapmasını ve sağlık durumuna göre kendine uygun olan hareketleri yapıp, diğerlerinde belki yerinde sayarak (kaslar soğumasın diye) süreyi geçirmesini tavsiye ediyorum. Yani en azından ben böyle bir yöntem buldum. Videoda belimi zorlayacak hareketler esnasında ya yerimde sayarak ya da bana daha uygun olan başka hareketleri yaparak kaslarımın soğumamasını sağlıyorum.

24 MAYIS 2013 CUMA    
SABAH – 1 YUMURTA
158 kcal
ÖĞLEN – YOĞURT/200 GR
125 kcal
ARA – BİSKÜİ + SÜT
350 kcal
AKŞAM – TAVUK(200 GR)/250 + SEMİZOTU SALATASI/200
450 kcal
ARA – MALTA ERİĞİ(4 AD.)/32 + KAYISI(4 AD.)/68
100 kcal
TOPLAM
1183 kcal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder