21 Mayıs 2013 Salı

Diyet Günlüğüm 2

Dün yazmadığımı fark ettim; günde 1 çay kaşığı zerdeçal, bir çay kaşığı zencefil ve 2 çay kaşığı da tarçın alıyorum. Zerdeçal ve zencefilin tadını pek sevmediğim için öğlen yoğurdumu yemeden önce zencefil ve zerdeçalı su ile yutuyorum ve tarçını da yoğurda karıştırıyorum.

Herbirinin ayrı ayrı faydaları var elbette ama ben kilo kontrolü ile ilgili yararlarından kısaca söz edeceğim.
Zencefil sindirimi düzenliyor.
Zerdeçal yağ yakımını hızlandırıyor.
Tarçın kan şekerini düzenliyor.

Ben tarçını zaten çok da severim o nedenle tarçına iltimas geçtim ve miktarı 2 katına çıkardım. Her birinden birer tatlı kaşığı da alabilirsiniz.

İlk videonun ilk 10 dk.'lık bölümünü gün içinde farklı zamanlarda 2 kere yaptım.
Akşam üzeri eve gidince videoları ilk 3 tanesini yaptım ama maalesef 4.'ye cesaret edemedim.
Benim belimde 3 ayrı yerde fıtık başlangıcı var ve bazen sıkıntı yaratıyor. Düne kadar hiç sorun yaratmayan bu videolardaki hareketler ki Cumartesi gününden beri yapıyorum, dün ikinci videonun ortalarında sol bacağımda kramp benzeri bir kasılmaya sebep oldu ve o andan itibaren dikkat ederek diğerlerini de tamamladım. 4. video beni çok zorlayacaktı ve yapmadım.

21 MAYIS 2013 SALI    
SABAH - 1 YUMURTA
158 kcal
ÖĞLEN - YOĞURT (200 GR.)
125 kcal
ARA- SALATALIK(2 AD)+ELMA(1 AD)
90 kcal
AKŞAM - TAVUK (100 GR.)/125 + SALATA/100 + EKMEK(2 DİL)/120
345 kcal
ARA - KAYISI (2 AD)/34 +  MALTA ERİĞİ(2 AD)/16
50 kcal
ARA - KURABİYE(2 AD)
100 kcal
TOPLAM
868 kcal
İkinci günü de başarı ile bitirdim. Diyetin en zor kısmı bana göre ilk 3 gün. çünkü mide boşalıyor ve artık açlık hissetmeye başlanıyor. Haydi bakalım hayırlısı... Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder