22 Mayıs 2013 Çarşamba

Diyet Günlüğüm 3

Bugün diyetin en zor günüydü diyebilirim. İnanılmaz acıktım. O nedenle de diyet ürünleri pek tercih etmememe rağmen diyet bisküi yedim.

1 yıl kadar önce diyetisyene gitmiştim ve o özellikle diyet ürün tüketmememi söylemişti. Sanırım ürünler diyet hale getirilirken kullanılan kimyasallar yüzünden. Yani en azından ben öyle tahmin ediyorum.

Gün içinde 2 farklı zamanda 10 dk.'lık ilk videoyu yaptım.

İkincisinde üçüncü videoyu da ekledim.

Daha sonra ilk 3 videoyu bir kez daha yaptım. 4. videodan hala uzak duruyorum :)... Bacağımdaki kasılma hala devam ediyor çünkü.

Akşam yatmadan 50 mekik çekip,

Sırt üstü yatıp bacakları yana doğru açıp kapama hareketini 100 kere,



Sırt üstü yatıp bisiklet çevirme hareketini de 100 kere yaptım.


Bisiklet çevirme hareketini yaparken kolları başın altı koyarak sağa ve sola kalkma hareketine henüz cesaret edemiyorum, tabi yine belim yüzünden.

Bu arada büyük bir gururla paylaşmak isterim ki; ben daha düne kadar 20 mekikte kalıyordum, 1 tane bile fazlası çıkmıyordu. Yani çok eskiden, yani gençken :) 50 - 60 yapardım ama çoookkk çooookkk uzun zamandır en fazla 35 mekike kadar çıkabiliyordum. Anlaşılan bu videolar gerçekten işe yarıyor. Ayrıca zaten bu sabah aynada da, baskülde de gördüm hem diyetin hem de yapmış olduğum hareketlerin işe yaramakta olduğunu. Bu sabah 66,50kg. uyandım.:) Ben kendimi de, azmimi de çooooookkkkk ama çooooookkkkkkk seviyorum :).......

22 MAYIS 2013 ÇARŞAMBA    
SABAH - 1 YUMURTA
158 kcal
ARA  SALATALIK (2 AD)
30 kcal
ÖĞLEN - YOĞURT (200 GR.)
125 kcal
ARA – DİYET BİSKÜİ (1 PK)/163 + SÜT (200 ML)/124
287 kcal
AKŞAM – TAVUK(100 GR.)/125 + PATATES(50 GR) + EKMEK(2 DİLİM)
285 kcal
ARA – DUT(200GR)
186 kcal
TOPLAM
1071 kcal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder