25 Mayıs 2013 Cumartesi

Diyet Günlüğüm 6 - 7

Bugün Cumartesi ve ben 50 dk. sabah yürüyüşümü yaptım.

Bütün videoları bir kere uyguladım.

Sabah yine 1 tane haşlanmış yumurtamı yedim.

Muhtemelen akşam üzeri 1 - 2 saat bisiklete de binerim ve belki videoları birer kere daha uygulama imkanım da olur.

Ancaaaaaak hafta sonları hem ailemle paylaşımlarımdan vazgeçmemek, hem de Kişisel Gelişim Uzmanı Nil Gün hanımefendinin söylediği gibi vücuduma "kıtlık var" imajı yaratmamak için hafta içinde olduğu gibi katı olmama kararı aldım.

Mesela öğleden sonra her cumartesi olduğu gibi simit - peynir ziyafetimizi çekmek niyetindeyim. Akşam yemeğini belki yine hafif geçiririm ama cumartesi akşamları yaptığımız kuruyemiş şöleninden vazgeçmeye niyetim yok. Belli ölçüler içinde tabi.

Pazar kahvaltıları da bizim için çok özeldir mesela. Hem kendimi hem ailemi bu zevkten mahrum edemem.

Dolayısıyla, hafta sonları yine bol sporlu ama daha az diyetle geçecek.

Pazartesi görüşmek ümidi ile. Sevgiyle, sağlıkla kalın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder