31 Mayıs 2013 Cuma

Diyet Günlüğüm 12

Hani herkesin bir kırılma noktası varmış ya benim kırılma noktam geçen sene 68 kiloydu. Bu sene 66 kiloya düştü. Dolayısıyla benim için 66'nın aşağısına inmek çok önemliydi. Nihayet uzun zamandır (yaklaşık 4 yıldır)olmayan  oldu ve bu sabah 65,50 kiloydum. Bu da demektir ki 2 haftada 2 kilo verdim. Hem de ne kadar zamandır hep diyet yapıyorum diyen ama spor kısmını sadece sabah yürüyüşü olarak gören ben. Demek ki sadece yürüyüş kilo vermeye yetmiyormuş. Gerçi yürüyüşü de inşaallah hayatımın sonuna kadar bırakmayı düşünmüyorum ama kilo vermek için değil de ancak korumak için.

Eveeettttt. Gelelim bugün neler yaptım kısmımıza. Bugün gerçekten de canımı çıkardım. Hem de kelimenin tam manası ile :))) Akşam misafirliğe gitmemiz gerekecek ve ev sahibesi olan benim canım arkadaşım aşırı derecede çok hazırlanır biliyorum. O zaman da aç geçirilecek bir gün beni bekliyor. Hem de çok hareket etmeliyim ki akşama mümkün olduğunca kalori alacaklı olayım. :)))

Kalori alacaklı olmaktan kastım şu ;
Benim Bazal Metobalizma Hızım 1450 civarında. Bu da eğer diyet yapmıyorsam günde 1900 civarında kalori almam gerektiği manasına geliyor. Bunu hesaplamak isteyen arkadaşlar www.diyetuzmani.com sayfasından kalori ihtiyacı bölümünden bakabilirler. Yani düşük kalorili beslenirsem ve çok kalori harcarsam kalori alacaklı olurum. 7 günlük periyotta her gün 1000 kcal alacaklı olursam 1 kilo veririm. :))) Basit hesap değil mi?

Bu sabaha yine yürüyüş ile başladım 40dk.            = 256 kcal
Gün içinde 20+30+40+30 = 120 dk Aerobik yaptım       = 960 kcal
Akşam yatmadan mekik vs. hareketlerimi de yaptım     = 100 kcal
Harcana Toplam Kalori                                = 1316 kcal

Harcanan Kalori                                      = 1316 kcal
Günlük Kalori İhtiyacı                               = 1900 kcal
ALINABİLECEK TOPLAM KALORİ                           = 3216 kcal

Bakalım ben ne kadar kalori almayı başarmışım :)))))

                       
31 MAYIS 2013 CUMA    
SABAH – 1 YUMURTA
158 kcal
ARA – SALATALIK(1 AD)
15 kcal
ÖĞLEN – YOĞURT/200 GR
75 kcal
ARA – SALATALIK(2 AD)
30 kcal
MİSAFİRLİKTE -  PASTA - BÖREK
1360 kcal
ARA -KARIŞIK MEYVE TABAĞI
300 kcal
TOPLAM
1938 kcal



Keşke biraz daha yeseymişim J Şaka şaka zaten patlayana kadar yemiş gibi hissediyorum kendimi. Mide küçülünce birkaç lokma bile doymaya yetiyor. Yeter ki göz doysun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder